تبلیغات رایگان صدا و سیما و نمایش آگهی و پیامهای بازرگانی تولیدکنندگان ایرانی

تبلیغات رایگان صدا و سیما و نمایش آگهی و پیامهای بازرگانی تولیدکنندگان ایرانی در قالب طرح حمایت از کار و خدمات ایرانی البته باز هم کپی برداری از شبکه تلویزیونی جم الگوبرداری یکی از مشکلات بزرگ مجموعه شبکه های صدا و سیما می باشد. الگوبرداری از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و ساختن مجموعه برنامه های مختلف مانند انتخاب بهترین خواننده ( استعداد یابی) ، شام ایرانی و به تازه گی تبلیغات رایگان کسب و کارهای ایرانی در شبکه های مختلف صدا و سیما آقای سعید کریمیان مدیر مجموعه شبکه های جم تی وی چند مدت قبل محصولات ایرانی را به رایگان تبلیغ می کرد که نتیجه آن فروش بی سابقه فیلم های سینمایی ایرانی و استقبال مردم از سینما و گیشه شد. از سوی دیگر تبلیغات سایر تولیدکنندگان ایرانی مانند محصولات یک و یک، صباح، دامداران و سایر محصولات و خدمات در مجموعه شبکه های جم به نمایش درامد که نتیجه ان فروش بالای این محصول، گردش پول و ایجاد اشتغال بود. (بیشتر…)
Read more
  • 0

هزینه آگهی و تبلیغ در تلویزیون و رادیو – هزینه اگهی در صدا و سیما

هزینه آگهی و تبلیغ در تلویزیون و رادیو - هزینه آگهی  و پیام بازرگانی در صدا و سیما. تعرفه هر ثانیه آگهی در شبکه های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما چقدر است؟ با ورود اینترنت و سپس شبکه های فارسی زبان ماهواره کسب و کار صدا و سیما تا حد زیادی کساد شد. البته هنوز هستند بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی که به دلایل مختلف مخصوصا محدودیت تبلیغ در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج کشور  و نبود شبکه رادیو و تلویزیون خصوصی در ایران،  آگهی و تبلیغات در تلویزیون های داخل کشور را انتخاب اول خود قرار داده اند.و همین انحصار رقابت را تنگ کرده و نه تنها از کیفیت برنامه ها کاسته بلکه با برنامه های پرمخاطب نیز با سلیقه شخصی برخورد می شود. که نمونه آن برنامه موفق کلاه قرمزی است که تنها بدلیل اختلاف مالی اصلا معلوم نیست که امسال پخش شود یا نشود! روش های مختلفی برای تبلیغات در تلویزیون وجود دارد که برخی از آنها بصورت آگهی «زیرنویس» ، «گزارش آگهی» ، «حک آرم» ، «بین برنامه» و «بعد از برنامه که برای هر کدام نیز قوانین و مقررات بسیار زیادی وجود دارد. (بیشتر…)
Read more
  • 0