هزینه آگهی و تبلیغ در تلویزیون و رادیو – هزینه اگهی در صدا و سیما

هزینه آگهی و تبلیغ در تلویزیون و رادیو - هزینه آگهی  و پیام بازرگانی در صدا و سیما. تعرفه هر ثانیه آگهی در شبکه های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما چقدر است؟ با ورود اینترنت و سپس شبکه های فارسی زبان ماهواره کسب و کار صدا و سیما تا حد زیادی کساد شد. البته هنوز هستند بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی که به دلایل مختلف مخصوصا محدودیت تبلیغ در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج کشور  و نبود شبکه رادیو و تلویزیون خصوصی در ایران،  آگهی و تبلیغات در تلویزیون های داخل کشور را انتخاب اول خود قرار داده اند.و همین انحصار رقابت را تنگ کرده و نه تنها از کیفیت برنامه ها کاسته بلکه با برنامه های پرمخاطب نیز با سلیقه شخصی برخورد می شود. که نمونه آن برنامه موفق کلاه قرمزی است که تنها بدلیل اختلاف مالی اصلا معلوم نیست که امسال پخش شود یا نشود! روش های مختلفی برای تبلیغات در تلویزیون وجود دارد که برخی از آنها بصورت آگهی «زیرنویس» ، «گزارش آگهی» ، «حک آرم» ، «بین برنامه» و «بعد از برنامه که برای هر کدام نیز قوانین و مقررات بسیار زیادی وجود دارد. (بیشتر…)
Read more
  • 0